torsdag 17 februari 2011

Torsdag

Åh vad mycket bra saker jag har haft att skriva om idag som jag tyvärr har glömt.
Eller jo, en sak men de måste bli ett eget inlägg. Så det kanske kommer imorron. Ska bara kommaihåg det.
Och nu kom jag på en till sak appropå Justin Bieber reklamen på tv. Jag funderar faktiskt starkt på att kolla på hans film Never Say Never. Kanske inte betala för bio men hemma.
  Som sagt var de väldigt fint väder idag också. Men jag hade städdag idag eftersom imorron ska jag lämna bilen på verkstad direkt på morronen så de blir lite stressigt.
 Efter skolan åkte jag och Matilda till parken och drack saft och åt Oreos. Och där kom nästa sak jag skulle skriva om: Oreos. Har hört om dom för flera år sedan efter att ha sett ett program med tjocka ungdommar härifrån UK som åkte på Fat Camp och två av tjejerna var tjocka för att ha ätit blandannat Oreo cookies och Skittles. Kan säga att de inte var någon smaksensation (dom finns i Sverige för dom som är nyfikna). Tycker Hobnobs är godare.
  Introducerade även kasta sko tävlingen för Matilda. Jag vann!
Så hade jag och Oscar en intressant konversation i bilen på väg till Horsham på Golf Award.
Nu börjar the big bang theory igen!

Inga kommentarer: