söndag 27 februari 2011

Solsidan

Red förbi Snapes Road idag (Harry Potter fantast)

Även fast jag äter jordgubbar sisodär varje vecka så längtar jag till våra egna hemma på gården.
Inget går upp mot dom!

Sunny Side

Thakeham Place var ett hotell förut. Men någon riksnubbe köpte upp det och har de nu som hus.
It's HUGE!

Jag har inte sett Solsidan iår för jag har inte haft intresset riktigt att få hem avsnitten och tv4 är knäppa och låter oss svenska människor i utlandet inte kolla på tv4play. Men ni där hemma har ju kallt och måste få lite positiva och glada tvprogram, jag har ju faktiskt strålande sol och varmt var och varannan dag så jag kan vänta till april tills jag får hem och se alla avsnitt på våran stora tv.
Idag var en glad och solig dag. Charlie var helt underbar!

Inga kommentarer: