torsdag 24 februari 2011

Spring Day

Vi hade en ganska soft dag idag. Ingen olycka eller så. Underbart väder. Första tecknet på bra väder är när man tar av sig jackan när man kör bil och solen steker. Jag är den som annars har jackan på mig jämt.
Eftersom det var vår väder åkte vi till Horsham Park och åt lunch, cyklade och lekte i parken.
Tvättade även bilen (skulle ha gjort en före och efter bild..de behövdes..) Ena sidan av bilen som jag aldrig ser eftersom jag inte är på den sidan var ungefär så brun som de kan på nedre delen eftersom man kör in i lerväggarna när man möter andra bilar. Så jag, Matilda och Oscar körde igenom biltvätten på Tesco. Första gången och gud va kul de var. Körde bara £4 programmet vilket var mitten programmen men de var bra. Missade flera ställen men ska leta rätt på en svamp imorron och gnugga bort de.

Inga kommentarer: