fredag 11 februari 2011

TGIF


Vart så galet sugen på chips så drog till Storrington och Waitrose och köpte deras egna Guacamole and Lime chips. Helt underbara. Mina favoriter skulle jag tro.
Har funderat lite på de här. Här finns de typ allt att köpa. Färdig gjorda scones, belgiska våfflor typ de mesta. Man kan bara gå och välja de man är sugen på (dock har jag aldrig köpt de men de finns!!) Idag fick jag smaka på pizzadegsbollar doppade i vitlökssmör typ. Ingen hit men de var ju kul.
Då är frågan hur ska jag klara mig när jag flyttar hem igen?
Följd frågan på de är hur kan jag klara mig från svenska grejor när jag är här? Inte så svårt. De flesta svarar Marabou chocklad och små godis. Men jag tycker inte om chocklad och jag har små godis 10min ifrån mig. (Det har minst 20smaker på WHSmith insåg jag i Crawley i Onsdags!!!)
iallafall. De jag kommer på nu att de enda jag saknar matväg ifrån Svergie är Yoghurt på förpackning. Och inte den tjocka yoghurten på burk här...
Published with Blogger-droid v1.6.6

1 kommentar:

emma sajjer sa...

neeeej jag är fortfarande jävligt bitter! såklart ;)