torsdag 10 februari 2011

Hello tooth, I missed you

Otroligt raka tänder jag har nu inser jag. Satt och kollade in bullbakar bilderna. Bra tänder. Även fast min älskade tandställning skulle setat i minst 3-6mån till så vart det ju fint. Visst, jag har en halv plasttand som kan bli missfärgad i framtiden (den sitter ganska olämpligt till om den skulle bli missfärgad). Men jag planerar inte att börja dricka kaffe än. Då är de ju bara att börja bleka. Den sitter liiiite snett också men de är det nog bara jag som ser.
Annars har det varit en riktigt regning dag (faktiskt har de regnat hela dagen, vilket är typ första gången sen jag kom hit. Så kom inte och säg att England är regnigt) men har ju haft städdag så de har inte gjort så mycket. Gjorde även världens godaste baguette med kyckling till middag.
Ibland lyckas jag. Men de är inte ofta jag är dålig på mackor. Är igentligen jäklig bra på att laga mat. Bara de att jag gillar att steka på fullvärme vilket leder till att jag ofta bränner maten.
Men idag körde jag på 6an och kycklingen vart perfekt!

Inga kommentarer: