måndag 14 februari 2011

Vår

Tänkte bara dra in ett inlägg så här på Valentine's day. Underbart väder har vi haft. Soligt och varmt. Så där att de bränner i ryggen när man har solen i ryggen. Mot vad ni har hemma! Pratade med mamma och pappa nyss. -15c i Älvdalen(-27c i Idre igår????!) En del av mig vill inte flytta till Sverige tills ordet jag inte kommer på just nu kickat in. Ni vet de där som gör att jorden blir varmare. Skeppa över Stelpa tack!
Hade en underbar tur till de sista 5metrarna. Charlie har varit helt underbar hela ridturen skrittade till Ashington. Så de sista metrarna längde jag på tyglarna och slappnade av och var beredd på att släppa fötterna ur stigbyglarna och han kastar sig åt sidan i världens fart och jag åt andra. Hamnar på asfalten med axeln först och sen höften. Tack gud att inte ryggen tog hela smällen den här gången. Men har som sagt redan ont men de gör de ännu lite mera ont. 
 Charlie
Jag kände mig kärleksfull och köpte tulpaner idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var -29 i Älvdalen och -37 i Idre.......så att det blir rätt.