måndag 21 februari 2011

HEY Monday


En låt som gått varm på min ipod de senaste veckorna och mamma tyckte om versen. Så här är hela.

Annars har de inte hänt så mycket. Det är Half Term här nu så jag har barnen hela veckan typ.
Idag var de fullt upp. Siming 30min, Golf 1tim och Tennis 2tim.
Undertiden tennisen ägde rum så matade jag och Oscar ankor med bröd och gick runt i Storrington.
Förövrigt fyller Oscar år imorron men har redan fått sina presenter av Karin och Dave för att Karin är i något annat land imorron. Han fick en hamster. Att jag inte kan komma iväg från mina allergidjur oavsett land.
Iallafall, gulligt namn fick han, Russels. Han är brun och ser exakt ut som en liten råtta. De vart inte populärt när jag påpekade det.
Men nu är de endast 20min tills Glee börjar och jag måste duscha..Tror jag tar de efteråt istället. Eller då är de secret diary of a call girl som jag missade igår för tvn fuckade ur.. Men de är samma avsnitt imorron så de ordnar sig på något sätt.

Annars: Crawley förlorade mot Man United med 1-2. Nog för att de är ett div 5lag så fick Manchester kämpa lite. Inte för att de hade de bästa spelarna direkt kanske men Wayne Rooney fick ju hoppa in sista halvleken.

Inga kommentarer: