söndag 27 februari 2011

Swan Lake

Kollade precis på Black Swan. Då jag inte igentligen hade någon aning om vad som skulle hända så visste jag att jag skulle ha sänglampan tänd iallafall. Det står på imdb.com att de är drama/mystery/thriller. Den är mest mystisk faktiskt. Lite schitzo så där. Faktiskt riktigt bra.
Vart lite förskräkt där när en tjej började hugga sig med en exakt likadan nagelfil som jag drömde att jag högg  ett pshyco med här om veckan. 
Hursomhelst så var den bra. Inte alls så läskig som jag trodde den skulle vara. Ändå rätt tufft av mig som är så mörkrädd att kolla på en mörkfilm ensam. Men man tager vad man haver. Kollade ju på Sorority Row ensam och den var hemskare fast än på annat vis.
Men det är samtidigt ändå jäkligt dumt av mig att kolla på den ensam. Nu måste jag verkligen ha något att kolla på när jag ska sova. Även fast jag har de varenda natt men jag började vänja av det ifrån mig...

Inga kommentarer: