onsdag 9 februari 2011

Wednesday

Kan meddela att jag inte är gravid. Även fast jag var i Crawley idag. haha, nä men allvarligt. Crawley har högsta antalet tonårsgraviditeter i UK. Milla sa de iallafall.
Åkte dit direkt efter lämnat vid skolan och ätit frukost och mötte upp Johanna. Vi pratade massor gick i affärer. Jag hittade Oscars födelsedagspresent på Disney affären. Drack varm chocklad och åt varm macka på Costa och kikade runt lite.
Största bedriften idag är att jag hittade dit och hem. Åkte dock fel hem igen (som historien när jag och Oscar var ute på äventyr) Man kommer till en rondell och då finns de två vägar antingen till Horsham eller mot Worthing, Guildford och man ska åka mot Worthing men jag kör alltid mot Horsham och då blir de så att man åker genom staden Horsham och inte runt vilket är snabbare. Menmen. Jag han så jag hämtade Mattis i skolan till 3 och där kollar små prästisar upp i gräset! (Inser att de här kortet är taget igår...därför de fina vädret)

Inga kommentarer: