fredag 18 februari 2011

Keep on swimming

De är väldigt väldigt sällan jag drömmer mardrömmar men inatt fick jag två på raken. Första var att de var något psycho som skulle ta mig och en till kompis som jag inte kommer ihåg vem de var och vi lyckades slå ner honom men så tog han tag i min fotvrist och vägra släppa så jag fick tag på en sån där man filar naglarna med av järn och spetsig och bara pressar in den i hans hand och hugger och allt. Trycker in spetsen och vevar runt och där slutar den och den andra tar i. Och de är att jag och en till blir jagade i skogen av en björn. De flesta gångerna man springer i en dröm så går de ju i slow motion och är jätte segt. Men gud va lätt de var att springa och hoppa över stenar och stockar.
Så vaknade jag upp och fick lov att tända sänglampan för att jag var så nervös...

Inga kommentarer: