lördag 12 februari 2011

Tuna salad

Jag har lärt mig att tuna/sweetcorn wrap är asgott. Men tyvärr tror jag de är förstört nu. Åt en tuna salad ifrån Waitrose igår kväll vid 7pm tiden. Den hälsade på idag.
De enda jag fått i mig på hela dagen är ett äpple imorse och en godis för en timme sen för fick en utav Oscar.
Har liksom legat och haft ont i magen hela dagen. Sovit av och till och efter 24h kom den upp.
Känns inte som jag har lust att äta de något mer.
Sen läste jag Kissies blogg och alla hennes hallonshottar då vart de inte kul. Tror jag struntar i det rostade brödet idag och tar sikte på imorron förhoppningsvis. Så nu ska jag försöka ta och dricka lite avkolyserad diet coke och hoppas på de bästa!

Update: det var inte bra med avslagen cola....(kom på att de inte hette avkolyserad förövrigt)

Inga kommentarer: