torsdag 31 mars 2011

Bio

Hamnade i Chichester med Sofia och på Chalet Girl. En helt vanlig komedi med roliga scener. Dock började jag sakna sverige litegrann. Inte för att Sälen kan toppa med berg som de Österrikiska alperna. Men snö! Ni där hemma må tycka att snön ska försvinna så fort som möjligt men jag har den gärna kvar när jag kommer hem i någon dag eller två kanske.
Det är när jag ser en av Petters snowboard filmer en för några år sedan med bra musik (vet att det var Nelly Furtado - Forca vilket passade in). Jag är inte den som har cravings att gå ut i backen var och varannan dag utan mer när de känns som de ska flyta på men efter den filmen vill jag åka ut.
I det här landet får jag bara ta på mig solkräm hela tiden och drömma om att vara där!

Egentligen behöver jag duscha men orkar faktiskt inte. Ska dra på ett avsnitt Scrubs och sova litegrann.

Inga kommentarer: