torsdag 17 mars 2011

Airplanes are like shooting stars

Hamnade på Gatwick och hämtade Milla efter en visit hem till Sverige.
Så tog min lilla peugeot och gasade de 40min. Körde motorvägen i fullfräs för de kändes inte som att någon polis skulle vara ute. Älskar att kunna gasa och lilltrubon kickade in också.
Men bäst var de när jag kom fram till gatwick. Jag har en speciell känsla för flygplatser. Jag älskar Arlanda. Har setat där många gånger när jag väntat på flyg, skjuts och tåg. Så jag hade inget emot i vintras när jag kom hem att vänta. Jag satt där och prata i telefon, åt bilar och kolla på folk.
Så idag åkte jag lite fel och åkte in och parkerade istället för att åka till pick up point så jag fick äran att gå ut ur bilen och in på terminalen. Inte för att jag fick någon Love Actually känsla när Hugh Grant i början av filmen pratar och man ser bilder när folk möter varandra i ankomsten på Heathrow min absoluta favorit film scen. Det är min dröm att någon ska stå och vänta på mig för engångsskull.

Inga kommentarer: