måndag 28 mars 2011

Träning

Är jag inte arbets-narkoman är jag tränings-narkoman.
I lördags var jag ute och gick 1½-2tim, i söndags ridning ganska hårt och idag har jag kört på dubbla pass.
Imorse red jag med Kate och Mel runt 1-2tim och nu på kvällen körde jag och Milla igång med cirkeltränings på Leisure centret i Storrington. Tänkte när vi började att de här kommer jag aldrig att göra igen. Men troligtvis blir de fler gånger.
Så länge jag har något som peppar på så tränar jag ju.
Det är nog därför jag tröttnar på ridningen om jag rider lektioner. Och jag har inte ridit lektion på riktigt sen Carina flyttade till Skokloster vilket sugit ganska hårt. Men även om jag inte håller mig iform har jag alltid velat ha Stelpa iform på så sätt har de fått mig att hålla igång henne. Även fast hon var lite rund vissa gånger men toppformen var nog sommaren 2009 till Sälen månaderna 2010 då jag inte red på två månader och hon la på vikt.
Och om ett år ska vi vara på väg till dröm musklerna på henne igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej....känner inte igen dej på ovan beskrivning