torsdag 24 mars 2011

Dröm

Var som igår tshirt dag. Så idag gick jag och hämtade Matilda i skolan i tshirt och upppvikta jeans. Kanske inte smartaste draget eftersom jag fortfarande är ganska förskyld och första dagen jag inte sovit hela tiden mellan 9-14.30. Men kunde inte låta bli. Sen var vi på den nya gröna gräsmattan och hade picknick och spelade fotboll innan vi hämtade Oscar på Dorset House.

Annars hittade jag en knasig dröm jag hade för några veckor sen.
Jag, min kusin Alex, Kicki, Jan och några fler var i Dubai. Jag var super besviken på frukosten som fanns på hotellet. Det var inget speciellt utan mjölk och flingor. Inga bullar eller något!
Sen som Jan av alla personer som vad jag vet aldrig varit i Dubai eller någon big supercity och var enormt besviken för att de bara var en stad och en fågelholk i mitten.
Så knasigt. Vilket tar mig till en annan dröm då jag och min kusin Lovis gick runt på en flygplats och jag hade en lägenhet där inne. Allt var så blått. Har för mig att jag skrivit upp det här eller någonannanstanns.
Kan ingen bara gå igenom alla mina inlägg och leta rätt på alla drömmar jag skrivit om??! Den som gör de får 100 spänn.

1 kommentar:

Kicki sa...

Nej Julia, Jan har aldrig varit i Dubai, och inte vi andra heller. Du tittar nog på för många såpor när du drömmer så konstiga drömmar. Kram från moster Kicki