söndag 13 mars 2011

T K Maxx

Hamnade i Horsham med Milla efter ridningen idag. Starbucks lunch och små shopping. Hon visar mig alltid bra saker när vi är iväg. Idag vart de T K Maxx. Man kan kalla det outlet. Massa skräpkläder men det finns guldkorn. Såklart hittar jag massor när jag inte ska spendera pengar. Blandannat en DKNY kjol, Billabong svarta jeansshort för mellan £19-24 vilket är KAP! Och de hittade jag utan att ens kolla. För de var väldigt jobbigt för alla kläder hänger ihop trängda på galgar utan någon ordning och jag hatar det. Så nästa gång vet jag vart jag ska gå för att handla. Dock köpte jag en tröja som jag ska visa upp på fredag! :)
När jag var tänkte jag på Andrea och hur länge hon brukar gå och kolla på alla galgar för att inte missa något medans jag går in i affären och känner autmosfären om jag vet att något finns när inne eller inte. Haha. Minnen!

Sorry för trist inlägg men orkar inte skriva igentligen.

Inga kommentarer: