fredag 25 mars 2011

Dröm igen

haha, jag hade värsta drömmen inatt.
Jag var gravid!!! Jag drömmer aldrig några sådana drömmar eller liknande!
Men hursomhelst. Jag är gravid, men ändå inte tjock utan mer en mysig bebis mage. Liten och putig. Alldelens lagom. I den första delen så sitter jag, mamma, pappa och någon mer påväg till BB för att förlösa och jag frågar mamma om det blir kejsarsnitt. Men de blir de inte för de är försent påkommet. Jag hade ju inte ens värkar?!
Blir hursomhelst jätte jätte rädd och vill verkligen inte puta ut en unge ur min alidousious. På väg ifrån tåget kittlar de till i magen och ryggen och de var en värk.
Helt plötsligt sitter jag upp där framme på en brandbil pappa kör på väg till BB. Det flänger och far men de blir värre för när vi kör där så står de flera brandmän och brandbilar lite överallt och det är ju förbjudet att jag sitter där uppe fram och pappa gasar på och jag hänger med. Där slutar det tack och lov och jag är i en skola och där träffar jag Ida (min gamla klasskompis sen förskolan) och jag bara måste berätta för något så vi går in i skolan och jag är gråtfärdig och vill bara sitta ner och berätta men de finns inget ledigt klassrum för varje gång vi går in så kommer de ett gäng barn och ska sitta där.
Där vaknar jag och jag ligger på rygg med benen uppvikta och sover tryggt. Utan barn i magen tack och lov!

Och de här med kejsarsnitt, ska jag någonsin ha ett barn så måste jag ha de. Jag drömmer ju tillochmed mardrömmar om de. Om jag blir upprörd över de i fantasin tänk vad rädd jag kommer vara i verkligheten?

Inga kommentarer: