torsdag 3 mars 2011

Frankie Says

Grymt besviken jag vart när jag insåg att de inte var något Big Bang Theory och How I Met Your Mother avsnitt idag. Men något nytt dök upp istället Glory Daze. Helt ok faktiskt så de blir de på Torsdagskvällarna.
Annars har jag fixat runt lite.
Städat och fixat idag. Var frost ute imorse. Men de gick lätt att skrapa av bilrutan.
I det här huset är de väldigt mycket 'tjejer bäst' men så kommer jag och tycker att killar är mycket bättre än tjejer. Så då kommer motfrågan om jag tycker om pojkar mer än mig själv. Men nä de klart jag inte gör.
Men killar är fortfarande bättre än tjejer. Kanske tycker jag mer om dom för att jag inte hade så mycket tjejkompisar i min barndom. Magnus var min bästa kompis hos våran dagmamma (hans mamma iofs), de bodde ingen tjej i byn förens Marie flyttade dit när jag var 5-6år så jag fick nöja mig med Petters kompisar osv allt jag inte orkar skriva här. Kan ju inte fläka ut mig hur mycket som helst. Men jag känner mig nog lite mer bekväm i deras sällskap. Men turen har legat på min sida så jag är ingen pojkflicka iallafall!
Och jag kan ju inte klaga på min tjejkompisar heller. Dom är bra dom också!
Vissa är lite bättre än andra. Men med andra ord. Mina killkompisar och tjejkompisar är lika bra.
(och JA jag är grymt besviken på er alla sk "kompisar". Vart är kärleksbreven??)

Appropå pojkar så börjar jag sakna min brors spontana samtal. Men de är klart, de kanske kommer endast 3 dagar efter att jag kommit hit igen efter min semester. Så jag kommer inte längta ihjäl mig efter svenska innan dom dyker upp. Men med de två så har man ju lärt sig att aldrig ta ut något i förskott. Men jag tycker om dom ändå :)
Vart är min sån där tshirt????! Som pappa köpt åt mig i Schweiz? Jag äskar dom där tröjorna (jag sover i min klänningsstora svarta Schwitzerland tshirt med Tobleronebergen) men har tappat bort min röda my first tshirt...Äre så att Petter har min?
Och använder han min som jag köpte till han från London när jag var där första gången?
Många frågor. Ska fortsätta luska bland Facebooks bilder..

Inga kommentarer: