torsdag 10 mars 2011

Lots of kisses

The Butterfly Kiss
To give someone a butterfly kiss, get close to them so the tips of you eyelashes are touching theirs. Then blink very fast so your eyelashes flutter togheter like butterfly wings. It's a fun, cute thing to do while you're catching your breath from more traditional kisses. You can also give somone a solo butterfly kiss by flutter you eyelids against ther cheek.


Till de som än inte kan läsa engelska:
För att göra en sk Fjärilskyss så kommer man så nära en person som det går att göra så att era ögonfransar nuddar varandra. Så blinkar man jätte fort som fjärilsvingar. De kan man göra när man ska hämta andan från de mer traditionella kyssandet.

Jag är ett stort fan av eskimåpussen (gnugga näsorna emot den andra) som jag en gång för flera år sedan vart anklagad av en fd bästavän att vara bisexuell när jag och min bästa Carro körde på en gnugganäsa puss på stallet. HAHA de var de roligaste jag hört. De vart jag som vart anklagad och inte Carro. Och nej, jag är inte bi/homosexuell för att lösa upp alla missförstånd som kan hoppa fram.
Vet inte riktigt hur jag ska ta the butterfly kiss iallafall. Tror att den har en tendens att  dunka pannorna och riskera blåöga. Vore lite kul att vara lite påverkad och köra den. Flumsig och allt men underbart kul.
Tror att de är en sak jag och min flumsiga vän Ankilicious ska ta reda på nästa gång?! Jaaaa!
För 19 andra kysstekniker:
http://teenadvice.about.com/od/datinglove/tp/the_different_types_of_kisses.htm

Inga kommentarer: