söndag 27 mars 2011

Earth Hour

Igår var de ju den såkallade Earth Hour timmen som jag och Angelica firade till för nått år sedan och släckte lampor och gick ut i leksand.
Iår inte lika mycket..
Satt barnvakt hos en annan familj med fönsterdörrar. Sådana som i huset i When a stranger calls (de värsta är att hon sitter barnvakt i den filmen också!) Alltså var jag inte så pigg på att släcka alla lampor och tvn och liknande. Så jag satt där och kollade på Quantom of Solance och flippade mellan kanalerna med 4 lampor på. Men jag hade de bra.
Vägde upp med att jag släckte ner hela mitt rum här med ström och liknande. Så kunde låtsas att jag satt där i sängen med ljus och läste Heat magasine.

Och om min faster läser de här innan hon ringer igen:
Jag var inte i närheten av min telefon när du ringde och har endast änsålänge 61p så jag drar iväg ett sms när jag fyllt på senare eller något.

För nu ska jag rida min älsklings Charlie för näst sista gången! Sen blir de nog Clio hädanefter. We'll see.

Inga kommentarer: