torsdag 10 mars 2011

Good night Mr Tom

Dom senaste nätterna känns de som jag har sovit jätte bra. Jag är fortfarande trött när alarmet går på på morgonen men jag gillar de. Att tända sänglampan och vänja mig vid ljuset och låta snoozen gå på.
Att ha den där känslan av att drömt något bra. Man känner den i magen och vaknar upp med ett smile på läpparna. Jag brukar för de mesta som de flesta vet komma ihåg mina drömmar men dom här vet jag bara varit alldagliga.
Nu har jag även en ganska hög signal för meddelanden på telefonen + vibration vilket har gjort att jag vaknat för de mesta när jag fått meddelanden. Men inte inatt då jag fick ett ifrån min favorit kock i Sverige.
Vilket gjorde de ännu bättre att vakna upp och inse att man har missat sms eller samtal.
Jag somsagt absolut älskar att vakna upp till mysiga missade sms. Har fått några stycken senaste tiden (eller ja...3st) och de gör min vanligtivs ensamma dag lite bättre!

1 kommentar:

Anonym sa...

En undran bara: Good night Mr Tom, är inte det en ungdomsroman ??