onsdag 30 mars 2011

Brighton

Tog mig en tur till Gatwick imorse och plockade upp min faster som kom med flyget ifrån sverige. Så vi tog lille pilen och sprutade ner mot brighton. Så nu är de bara london kvar sen har jag kört i 3 större städer! Måste säga att stockholm är ändå lättast. Man hittar ut lätt för jag åkte förbi motovägs skylten mot london 2ggr när jag skulle hem. Men kom precis i tid till skolan och då körde jag inte allt för fort.

Men jag har haft en trevlig dag med Kristina Kolmodin. Vi var i Erikas rum och sen fick jag kolla in "sv skolan" och sen in i big city igen. Så fort vi fick ordning på kartan och hittade oss själva gick allt super. Åt lunch inne i bauta shopping centret. Jätte god jacked potatoe m cornation chicken. Älskar bakad potatis!

Så kom jag hem ,hämta matilda, gjorde läxa, hämtade oscar hos harvey och skjutsade han till cubs.
Kom även på att jag slutar ju 7.45 på torsdagar då dave hämtar oscar på cubs som slutar 7.30.
Annars hade jag spurtat ner till brighton igen för middag me erika o stina, Sushiii.
Men det var en bra dag oavsett vädret!
Bilden tog jag i bilen, och nej de är inte därför jag tar kort samtidigt som jag missar skyltar!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: