söndag 1 augusti 2010

Söndag

Skulle behöva en stor jäkla kram nu. För när man är som mest sällskapssjuk så finns det ingen här.

Jag vill bara göra något galet. Ta bilen och kö!
Men som den typiska Julia jag är så kan jag inte köra långt för min sömnklocka tickar in på sömn när jag kör. Men den ska sättas på prov om någon dag då jag kör ner till Skokloster, inte för att det är långt kanske 3 timmar. Men blir trött och jag är inte den som tänker köra in på sidan och ''vila'' tänk om någon kommer och sliter ur mig och allt sånt där. Sjukt.
Laddar ipoden med ny musik för en gångs skull och drar!
Vill göra något som ingen förväntar att jag ska göra. Som dra till Australien. Dock får jag inte åka själv men planterar in min idé/dröm (inception) i Andrea änsålänge. Får se hur långt den tar sig.
Nästa år ska jag vara rebell!
(Var och kollade på Inception i Falun igår förresten. Bra film men hjärnan på helspänn på sjuktstor bild så blir det jobbigt. Men fortfarande är film bäst på bio med eller utan någon man tycker om)

Inga kommentarer: