måndag 16 augusti 2010

Måndag

Idag har JakkeJo och jag tagit roadtrip. Mot Rättvik först. Typ fikade på Fricks och åt min absoluta favorit morotskaka, behöver inte gå in på vad han åt. Kan ju säga att det var lite onyttigare än vad jag hade iallafall.
Sen kom vi in på min del av dagen. Ut på långbryggan vilket visade sig att det var en perfekt plan. Låg där ute och fettade D-vitamin. Resten av dagen spenderades vad än jakob ville göra :)
Så nu på kvällen drog jag på mig ridkläderna och åkte till lovely och borstade och pussade på henne. Satan vad pigg hon var. Fick springa på volten och hon var väl inte sen med att kasta benen i vädret. Hursomhelst, när jag fick ordning på henne så gick det fint. Imorron blir det att rida av.

Annars då. Testar att inte ha några pengar på mobilen några dagar och se hur det känns. Iofs får jag liite dåligt samvete när jag inte kan svara folk på sms när dom skickar men ibland måste jag ta det som en man och gå vidare. Är det något viktigt och jag inte svarar får man ringa :)

Förövrigt ser mitt preliminära schema ut så här:
Onsdag: Älvdalen
Torsdag: Tandläkaren/kanske Sälen
Fredag: Sälen om jag inte åker på Torsdagen
Lördag: Fri tid
Söndag: Fri tid
Måndag: Doktooooorn/Leksand
Tisdag: Fri tid/Stockholm by train
Onsdag: Stockholm om jag inte far på Tisdag
Sen får vi se när jag åker hem till Leksand. Sen blir det Leksand på heltid! :)
Längtar iallafall efter att åka tåg mot min farfar iallafall. (Inte på han dock utan mot där han bor, eller you know what I mean) Sen får vi se om mamma och pappa åker ner på helgen och jag åker hem sen med dom eller åker tåg i veckan. Får se vad jag hittar på för galenskaper. Kanske tåg mot Göteborg eller Skåne för att vara extra CraZy. Nej, måste komma igång med Stelpas träning innan hon blir för fet och det blir vinter :)

Inga kommentarer: