måndag 23 augusti 2010

Måndag

Jösses. Har kollat på 'trailern' till Kungarna av Tylösand 3ggr nu. Spänningen inför tv premiären kunde inte bli mer efterlängtad. haha. aja.
om 1 timme åker jag till doktorn. Måste gå på hemligheternas rum minst 4ggr utifallat jag svimmar! Håll lill tummen för mig!


åååååh, jag drömde att jag skulle gifta mig inatt!!! I skolan var vi och höll på. Och jag var inte ett dugg lycklig. Jag var 19 år och skulle gifta mig. Det var galet. Men vad jag minns så var klänningen jätte fint. Magnus var där och han sa att det var fint att jag hade leggins under. vilket var inte ett dugg fint. Och jag hade inga skor att ha på mig heller för dom hade jag glömt hemma. Så jag och någon skulle åka och hämta dom när vi ändå hämtade en massa plankor vilket jag tror skulle till hyllan som Roomservice gjorde till backyard babies i en repris som gick häromdan.
Det värsta var att jag inte ens kan skriva här vem jag skulle gifta mig med.
Sen vaknade jag och drömde om Stelpa i ett jätte stort stall. Det var bättre.
usch, nej. Inser nu att det är sant som jag alltid har sagt att jag inte ska gifta mig med en massa människor runt om. Nej, lugnt och stilla på en strand på en varm ö. Om inte alls.

Inga kommentarer: