tisdag 17 augusti 2010

Tisdag

Blir gaalen på Stelpa ibland. Iofs (FYI, har kommit fram till att jag inte kan stava till ioförsig eller hur det nu ska stavas så det blir alltid en förkortning på det ordet) kan jag inte bli arg på henne när det är mitt fel. Har ju inte tränat henne ordentligt. Eller där kommer det in att jag inte har någon ställe att träna henne på det viset. Har ju ingen paddock. Har ju en klen volt man inte kan rida rakt på. Kände det idag när jag red att vi har varit apdåliga på det där. Inser att jag borde träna mera på det. Det räcker inte att rida i skogen och träna på det sättet.
Nej när jag kommer hem ifrån sthlm så blir det åka av. Stelpa i framsätet och jag vid ratten!
Nu ska hon bli fin (eller finare!)

Har för övrigt spelat sönder Shrek soundtracken idag och pratat med älsklingsAngelica i en nästan en halvtimme (WOW)per telefon. Såklart ska vi ses när jag är ner. Är ju nästintill praktiskt taget grannar!
GALET att vi inte setts på hela sommaren. Hur ska vi klara oss! Hur ska jag klara mig! Så pratade vi om Sälen också. Och natten ifrån HC, där jag hittade min framtida pojkvän. haha. Får rysningar i rumpan fortfarande när Anki säger att när jag pratade på med han som stog brevid och så stog han brevid och bara kollade på moi. Så nära men ändå så långt bort. Och när vi bara satt och pratade och pratade inne på hc. ÅH! kan inte förklara.
(jobbigt med han och han och han brevid. Men det är bäst att inte skriva ut namnet känns det som. Jobbigt situation annars..haha Men huvudsaken är att han kollade på mig. När han hade kunnat gå. Går inte att förklara. MYS var det iallafall. Anki fattar och huvudsaken att någon gör det:)

1 kommentar:

anki sa...

love youuuuuu min lilla smula! :)