torsdag 12 augusti 2010

Floater

Inatt drömde jag att jag skulle iallafall ha en glass.
Men för att de som läser ska fatta måste jag förklara en sak. På glassbaren nere i Kupolen i Borlänge så kan man få en glass med Redbull. Alltså inte glass med smaken Redbull (det finns också) utan ett glas med redbull med glass i.
Så jag skulle iallafall ha en sån. Men inte en sån. Utan glass med hallonsoda. Fick ett litet glas och en massa glass i. Så jag fattade inte hur hallonsodan skulle få plats. Men hon hällde i och jag började äta. Visade sig att glassen sög upp sodan och det var inget märkvärdigt.
men det var gott. Nu är det bara popcorn-glassen som jag måste prova!

Floater heter dom iallafall...


sååå. drömde jag massa mer. Det var en val i älven nedanför mig som jagade och blev människa och lite sånt. Sjukt iallafall, orkar inte förklara för den var ganska invecklad. Liam från 90210 var med. Det var en bra dröm hursomhelst :)

Inga kommentarer: