lördag 21 augusti 2010

Sälen

Tog tag i liten del av mitt liv idag. Eller igentligen hade jag tråkigt. Så tog min gröna bil och åkte till lovely sälen. Skulle ha åkt igår men fastnade framför tvn och sen gryvelån med Linnea och Ida.
Idag hursomhelst åkte jag. Visade sig att det var lite kö här och vart och att det var vasastafetten. Men körde över dom jävlarna. Ingen ska springa ivägen för moi. haha. mm.
In på turistbyrån och där var Agneta. Jobbade lite grann också. Slog in paket och så. aaaah vad jag saknar det.
En viktigt sak iallafall, tänkte köra riktigt flashback trip upp men min ipod har fuckat ur så det vart inge timbaland, katy perry, starstrukk, one republic :/
Iallafall. Ska skicka mail lite senare om jag ska jobba där i vinter. Vore sweet. Men ska ta tag i lite mer fixa ordning det.
Tog tur upp på fjället, experium, lindvallen, högfjället och hc och sen till älvis igen.
ÅÅÅÅÅH vad jag saknar dom där 2 månaderna vi var där.
Nu börjar top gear och jag har inte lust att skriva längre. tog en lite paus.

Inga kommentarer: