söndag 15 augusti 2010

M&M

Lämnade årets party helg i Älvdalen för lugna Leksand. Galen jag ÄR!
På torsdagen ringde Jossan och tyckte att jag skulle åka ner till henne och kolla in hästcruisingen med henne. och så vart det. Stekte pannkakor och lite sånt. Sen vart det att jag hamnade på fest hos hennes bror där typ alla var. Inser att jag aldrig har platsat i Älvis som alla andra gör. Åkte iallafall hem någongång runt 12 kanske.
På fredagen åkte jag med Petter till lassarettet på förmiddagen och kollade in ögat på honom. Så var det bara att gasa till Älvdalen igen och beach volleyboll planen och sätta igång turneringen. Vart väl där hela dagen. Körde pickupen iår igen gjorde jag också. Hade deeptalk med Grillis om älvdalen och körde med handbromsen i.
Sen åkte jag, petter, ida och emil hem till idas mamma och visade sig att jag fick mat där. Vid typ halv 9. Så satt jag och pratade sälen med Kicki som hon heter då. Tröttnade ur och åkte hem och gjorde något jag inte kommer ihåg. sov då kanske.
Lördagen blev jag hemma. Lagade paj så nu slipper jag laga mat på hela veckan här i leksand :D
Så kom våra grannar över och dom gjorde ett picknick bord och kollade på bilcruisingen som åkte förbi.
Så spelade jag och mamma det nya tärningsspelet Katten, Musen tiotusen. Vilket jag ägde stort på i första rundan. Efter endast 7 omgångar vann jag (försten upp i tiotusen), sista omgången fick jag 3200 vilket är ett rekord bland oss. Sen gick det inge vidare när pappa kom med.
Och nu orkar jag inte skriva något mer intressant. Åkte hursomhelst till Leksand, bäddade sängen och sov i soffan tills Carro ringde och ville ha skjuts från älvdalen till henne. Men otur för henne så var ju jag i Leksand. Jakob ringde också några minuter efter.
Tror att folk har en för kärlek att ringa mig inatten. Men det är skojj.