måndag 30 augusti 2010

Måndag

Idag fyller absolut bästa farfar 80 unga år. Eller gammla år känns de som. Var och hälsade på honom i Danderyd idag. Dock glömde jag de jag köpte till honom i lägenheten. Men åker ju imorron också tar med det åt. Älsklings farfar. Ska ta och skriva ut någon bild till honom på mig själv. Hej Ego men han blir nog glad :) Älskar att göra folk glada!
Så har jag pratat med min allergidoktor idag. Är jätte allergisk mot katt och timotej. Och lite mindre hund, häst och gråbo (ett gräs). Så igentligen är jag bannad att träffa dessa saker men jag vill ju gå ut och den där gråbo är ju överallt. Stina visade mig vad de var idag när jag var i täby.
Ny tid till doktorn till nästa vecka!
Kanske inge stick i finger eller blodådra som jag hoppas på men blir doktor besök och de gillar ja ju.
Så har jag pratat med Andilicious på facebookchatten. De var super länge sen. Dock har ho tryckt på min känsligaste punk i hela mig. Hon har hittat en sak, som jag velat ha jätte länge, som är i Barcelona, men hon kommer inte till Sverige på åtminstonde 2-3månader. Jobbigt läge.
Så Mia har jag berättat om min natt i stockholm city och skrattat nedlåtande åt Jakob i telefon. haha. nää. inte nedlåtande.
Så sitter jag och kollar på Pranked på mtv och de var en som kröp in i antingen torktummlaren eller tvättmaskinen (läskigt men sant) så kom kompisen och ställde ner sin tvättkorg och öppnade luckan och den i sträckte ut sina händer och kompisen kastar sig bakåt och ner över korgen. Skrattat rakt ut. Fan va kul de var.

Inga kommentarer: