fredag 30 juli 2010

Driven

Sitter och kollar på Driven på tv3. Kommer ihåg att jag hittade filmen hemma när jag var mindre och petter och jag satt och kollade på den. Handlar om formel1 tävlingar. Jag gillar den. Tror att det är efter pappa. Eftersom jag ''viker'' ut mig i den här ''bloggen''(fult ord bara) så måste jag erkänna. Förlåt Pappa, men det är inte så dö tråkigt som jag har velat visa av att kolla på formel1 och rally. Det är ganska lugnande. Eller något. Inte något jag måste hem och kolla på eller något sådant. Är det inget annat på tv kan man lika gärna sätta på en tävling och somna till lite lätt.
Sitta där med pappa och prata Top Gear. Vilket är ett suveränt program. Måste dock ha lite mer Fiat tycker jag.

Iallafall. Möjligheternas Borlänge idag med Jake. Hittade inget skojj, eller letade inte direkt heller..
Men åker nog som sagt till Skokloster på Torsdag för att ha hand om alla hästarna och gården över helgen. Eller vet inte när jag åker. Tar kanske en tur till Täby C eller city för lite sommar rea. För GALET rea det var.
Sen har vi varit ute och tränat.Eller jag red. Inte så stor träning där. Men Stelpa var galet pigg så satt och tränade magen och sätet en hel del. Jakob sprang. Kvälls ridning vart det. Kom hem till 11 tror jag. Tänkte ut och springa lilla vändan. Men det är så mörkt vid siljan så glömde jag faktiskt bort det när jag kom in och kom på det lägligt nog när jag stog i duschen.
Nu borde jag äta något och gå och sova.

Inga kommentarer: