tisdag 31 augusti 2010

Sova

När jag är här i vallentuna sover jag på i en bäddsoffa som man viker upp ryggstödet på. Som har gått sönder så man kan inte röra den för då faller den ner ganska hårt. Och jag har haft tur dom senaste nätterna. Då har jag sovit så jag tagit emot den med axlarna eller liknande. Inte huvudet.
Men inatt, Låg på rygg tror jag och fick den rakt i pannan. Men var för förvirrad så de enda jag gjorde var att lägga upp stödet igen och somna om. Som tur var är det bara en bula och inget sår.
Men tänk om jag dött!!!
Så vaknade jag av att jag snarkade till också. En riktig sån där dra in hårt. Det var ganska roligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Julia......bäddsoffan har kitats av mej, på höger sida längst in sitter en liten sexkantsnyckel !!! som ska tryckas in i ett litet nästan osynligt hål och vips så är soffan säker. /Pappa