torsdag 19 augusti 2010

Torsdag

Började med att gå upp och inse att jag aldrig skulle orka cykla ner till tandläkaren utan tog bilen istället. Lite synd men så vart det. Tandläkaren i 10min iallafall. Lite koll och det är första gången de inte hade något att tillägga! Tack tandställning. Ska få en till tid i december och förhoppningsvis är järnet borta och de kan röntga (fulaste ordet att skriva, ever) tänderna. Så håll lilltummen att helvetesgapet är borta och Hollywood har kommit.
Sen har jag kollat på Draktränaren, eller How to train a dragon. Trodde inte att den skulle vara så bra så har inte kollat på den förens nu. Men visade sig att den var jätte jätte bra! Nästan i klass med Wall-E men inte bättre än Shrek eller Toy Story.
Pratade med Angelica. Visade sig att hon kört en Edward volvo. Inga kommentarer om det.
Och nu har jag kollat på Laguna Beach. 2 säsongen. I sista avsnittet under deras examen så håller en tjej sluttalet och säger ''take a look around, 95% of these people are you not gonna talk to by next year.''
Om det är sant. Så kommer jag endast att prata med 1,1 person ifrån min klass på 22 st. Undrar vilken det är... :)

3 kommentarer:

anki sa...

haha, du är avis :D i know it! sen var det nåt mer jag skulle kommentera, men jag glömde... ska kika

anki sa...

just ja! blir spännande att se dina tänders återfödelse :D då blir det jag som är avis! (på ditt hollywoodleende) jag kommer inte att kunna vistas i samma rum som dig och andrea samtidigt!

Emma Garnäs sa...

Nu fattar jag Angelicas blogg från gårdagen ^^ Har satt upp Draktränaren på att-se-listan :)