måndag 2 augusti 2010

Måndag

Idag fick äntligen Stelpan nya skor. Så nu, änsålänge har hon 4 skor! Great. Så imorron blir det att rida ordentligt!
Under tiden skorna vart påsatta så tog jag tag i livet och gick ut och sprang. Eller gå/jogga. Sisodär 30min. Helt ok.
Så hem och till Rättvik och Gocart banan! Jag åkte ingenting utan kollade på när pappa smiskade ner alla på banan.Haha. litegrann iallafall, mina kusiner var där också. Stog mest och kollade på, hade nog velat åka men väntar till vintern och Iscart hemma i Älvdalen och sladda järnet där.
Så har det inte hänt så himla mycket. Spelat Wii och klått Andrea så hon ligger och gråter på golvet. Smisk!
Skulle gå in och handla Ben & Jerrys men gick runt och promenerade lite runt i Leksand och pratade minnen ifrån skolan. Hamnade på Bygatan och där tog Andie en CoffeeBaileys och jag drack mitt ordinarie isvatten.
Gick hem efter 2 timmar utan BJ och 1 påse naturgodis.
Så har vi kört lite mer.

Inga kommentarer: