lördag 28 augusti 2010

Spontan

Himla härlig jag är igentligen. Jag har bara haft spontana utekvällar den här sommaren. Få men bra!
Igår ringde min kusin Erika mig när jag och Linnea var i Barkaby och bad mig komma på hennes bye bye sweden hello brighton avskeds fest hemma hos dom i Täby (dom är min faster, anders och erika) och 10 av hennes närmsta vänner ungefär. Så efter att ha lämnat av Linnea på tåget till Älvdalen var de hem och duscha och byta om och in till Täby. Åt lite mat och lite sånt. Drack cola och var hundra på att åka hem.
Men Maria och Erika tyckte att det var klart jag skulle med ut. Erikas sista ute kväll.
Så det var att bli ännu mera sminkad och stylad av en något påverkad Maria. Och in till stan vi åkte.
Erika och jag hamnade på någon bar på O eller något. drack as god vattenmelon drink. typ vodka, vattenmelon likör, citron något. Maria, Joakim och Malin kom och vi körde. Sen en 100krs taxi till café Opera. Kap. Var hur säker som helst på att jag inte skulle komma in. Men Maria tog mitt körkort och stack till vakten och jag kikade över Joakims axel och vi kom in. GALET 200kr betalade vi med. Men men. Hade en underbar kväll. Inget speciellt igentligen, det är väl mer namnet och vilka som går dit som höjjer statusen. Orkar inte förklara men skulle våga säga att jag hör till sthlms inne gäng. Haha. Nä men det var jätte kul. Orkar inte skriva detaljer.
Förutom att jag såg 2 Oskar Linnros kopior. Vad vet jag, en kanske var han.
Här är en bild förövrigt Anki, glömde visa dig en.
Så jag har haft Angelica på besök här idag. Massa godis, chips och sånt.
Så hälsade jag på farfar på sjukan också.
vet inte när jag åker tillbaka till Leksand. Har ingen aning om något nu.
Så har jag och Linnea haft kändisspotting också. Lars Ohly(v) och Darin. och nu Look-a-like Oskar Linnros.

Inga kommentarer: