tisdag 24 augusti 2010

Måndag

Hade något jätte bra att skriva. Men har totalt glömt bort. Det var något intressant iallafall.
Har iallafall varit hos Stelpan och gosat. Ser ut som hon är dräktig så det är lite hemskt. Men åker till vallentuna imorron och tillbaka inom en vecka. Och DÅ! då blir det andra bullar i den magen. Smäcker som en diamant ska hon bli. Det har kommit en ny häst till hagen. Eller den gick i en hage för sig vid volten. Så kan ju säga att Stelpa gick riktigt fint i traven när hon visade upp sig. :)
Varit i skolan har jag också. Gjorde så Anneli kom försent till sin lektion så dom fick komma in och hämta henne. Och chokladfontänen som var ett sånt bra kap som står kvar hemma hos mig ska jag åka och lämna hos Cattis någon dag också. Den var ju till bra användning. Och satt in nästan alla mina små slantar på kortet också. Sparade 200 för min käre sparbil såg så tom ut.
Deprimerad jag blir när den vart tom. Bilen jag inte fick i ett öre till i. men det blir att fylla upp han igen!

Inga kommentarer: