måndag 23 augusti 2010

Doktorn

Besöket gick super. Kom in på typ en gång. Prata lite med hon och lite sånt. Kännde en connection. Hon bad mig ta av tröjan. Allt jag kunde säga: inte på första daten heller? HAHA nä. Skämt åsido. fick ta av mig den för hon såg prickar runt mina nyckelben som också kan tyda på allergi. Så fick kortisonkräm för att se om det funkar. Så fick jag ta blodprov för första gången i mitt liv. Och vilken kick! Love it. Att känna sticket vilket är tilloch med skönare än att ta spruta på de vanliga stället i överarmen. Sen kommer blodet och puttrar ut. Så var de klart. Lite som en besvikelse. Hon kunde väl ha tappat någon deciliter iallafall.
Allt jag kan stoltsera med nu är ett awesome blåmärke i armvecket.
Så nu väntar jag på samtalet om typ en vecka. Eller onsdag nästa vecka som ska avslöja om jag får fortsätta umgås med Stelpa eller inte. Jag gör det ändå :) Katter ska jag undvika iallafall.

Inga kommentarer: