lördag 16 oktober 2010

Gonatt

Vad gör Julia när hon ska sova undrar ni.
Ja ni borde undra för jag gör inte som alla andra. Jag sover bara inte. Eller jo de gör jag men med mitt sällskap jag har haft det senaste halvåret efter Paranormal Activity kvällen. 
Jag ligger och kollar på film eller tv serier tills jag somnar sen får den stå på(datorn alltså), Men har satt datorn så att när man inte rört pekarn ett tag efter att skärmsläckaren dragit igång stängs den av. Så ingen fara där.
Men datorn är mitt sällskap för att jag får svårt att sova själv för alla hemska tankar som flyter upp. 
Så inatt är det Fredde, Alex, Mickan och Anna som är mitt sällskap! Solsidan är min framtid. Undrar vilken kompis jag ska bo i samma område som.. Tål att funderas på. För vem som helst kan de inte vara heller.
Helst en Alex då jag vill vara Fredde och grilla och åka Segway.

Inga kommentarer: