onsdag 27 oktober 2010

Hej och hå

Snart är det klippt och klart underbart! :D
och då menar jag inte håret!

Förövrigt så vaknade jag av telefonsamtal. 2 ggr. Har fått uppgift att ge hästarna lunch eftersom jag ändå är där upp den tiden.
Så har jag flyttat Dani och Oliver så dom har fått vaccination och myst med dom ett tag. Och underbara Asi myste jag med.
Det tredje samtalet var ifrån min trogna vapentjärnare Carro som fått besök av Jehovas Vittne. Vilket jag aldrig får. Planerade även inför OS 2010 i London som vi planerat att gå på. Står på email listan till när biljetterna släpps. Lovely. Pratade om jobb i allmänhet.
Det fjärde samtalet var ifrån Frida som jag ska snart åka och ta upp från jobbet sen spenderar jag kvällen i hennes lägenhet tills hon dansat klart.
Det femte och nästan bästa (mm. Carro tog första platsen) var ifrån tandregleringen. Jag behövde inte ens vara bestämd. Sa bara att jag varit arbetslös ett tag nu och behövde ett jobb och han var ju hur schysst som helst och förstod precis. Dock sa han att tänderna är ju inte allt.
Säljande tandläkare det där. haha.
Så pratade jag med Jossan på Skype en och en halvtimme imorse också. Dock pratade jag svenska med hennes turkiska vänner så hon fick översätta. Ville att jag skulle öppna min webbkamera som jag inte ville. Busigt där.

Inga kommentarer: