fredag 1 oktober 2010

Hej

Ibland älskar jag när jag hittar saker. Som idag när jag var inne på Rätt Pris i Insjön så hittade jag en 'utlands'hörna. Och där hittade jag något jag gått och kikat efter: Marchmallows fluff. Haha. Marschmallows helt enkelt. I 'flytande' form. LOVE it! Vet dock inte riktigt vad jag ska ha den till. Men bra att ha ändå. Så hittade jag även Twizzlers. Köpte de bara för att jag kommer ihåg ett program som gick på 4an för några år sedan typ. Om feta ungdommar som åkte på rehab ungefär i England. Och jag följde det slaviskt ungefär. Då var det ett par bruna tvillingar som åt just massa massa twizzlers (och Oreos(kakorna)). Så nu hittade jag dom i lilla hörnan så slog till. Jag tycker att jag förtjänade det efter den här dagen.
Stog förövrigt på parkeringen i Insjön och drog i sladden till larmhögtalaren medans två damer tittade på. Försäkrade dom att det var min bil som blivit knäpp. Dom tyckte jag var duktig och då gav jag min pappa lite cred och sa att det var han som sagt åt mig att knippsa av men jag hade ingen knippsare så jag drog istället. Men dom sa att det var jag som var duktig, pappa var ju inte där. Taaaack för det.

Inga kommentarer: