söndag 17 oktober 2010

blablabla

Hade en dröm till inatt. Orkar som sagt inte förklara sammanhanget eftersom dom är väldigt detaljerade (kanske borde prova på ett arbete som inception-medarbetare)
Skulle iallafall vara på min mammas arbete dagen efter än vad detta utspelar sig. Och vi är i skogen och jag sitter lite avsides och kollar mest på. Så börjar ett barn att spy helt plötsligt och ungarna bara dras bort (hon är förskolelärare) av sina föräldrar som också är där. Min mamma bryr sig inte så vi bara går och jag frågar vart Villiam är och hon säger att han är ledig idag. Men det är inte den Villiam (en unge jag 'tog' hand om när jag var där som vart sjuk som ville vara med mig som han känt en dag och inte min mamma som är hans förskolelärare, det här han hänt på riktig. Jag älskar Villiam efter det här :) jag undrar utan han som satt i barngungan och väntade på mig när jag var liten. Och då frågar hon om jag menar Magnus som jag var bästa kompis med när jag var liten. Hans mamma vi var dagbarn hos. Men det är inte han, även fast det är han jag menar men just då var jag säker på att det var Villiam. Hursomhelst pratar vi om morrondagen och jag undrar om det ska va lika många barn som det var idag. Men nej, 15 av barnen skulle bort och då undrar jag om de var lediga men nej, deras pappor ville inte ha dom där så därför skulle dom byta.
Jätte annorlunda men intressant iallafall. Hade ni varit med hade ni fattat bättre.
Hursomhelst fattar jag att ni som läser tycker det här är as trist att läsa om mina drömmar. Men det skiter jag i för jag älskar att drömma och berätta om om sen. Hur lite ni än fattar :)

1 kommentar:

bitterfittan sa...

tackar tackar (:

amen jag gillar att läsa om drömmar!