onsdag 13 oktober 2010

Onsdag

Kan ju erkänna att den som går in på min datorn och sen internet och klickar i där man skriver i sitt användar email eller liknande ser mina lösenord. Har råkat skriva i lösenordet i den rutan och klickat på enter på de flesta hemsidor så sparas det som ett komihåg. Det är ju kul. Tur för oss att ingen är på min datorn då.
Så tog jag en kvällstur på Stelpa har jag gjort också. Hittade inte henne i mörkret. Stog stilla i hagen och bara ropade. Så kom den vita hästen och Sömmen. Sen stog Stelpa där när jag gått förbi henne. Galet söt hon var idag. Tog en barbacka tur längs vägen med lyktstolpar. Tänkte först rida runt så vi kom in i skogen eftersom jag vågar "allt" när jag är med Stelpa men vart för mörkrädd så svängde tillbaka och red lilla rundan med endast 200m typ utan lyktstolpe i skogen.
Det var verkligen kolsvart. Måste äta mer morötter eller vad det nu är man får bättre mörkersyn.
Hemskt.

Förövrigt är Jakob avstängd ifrån att äta Jelly Beans om jag inte ger honom 1. Han tar inte dom små godbitarna på allvar. Inte Okej!

1 kommentar:

bitterfittan sa...

jag vill också rida!

men är lite rädd för hästar hehe