onsdag 20 oktober 2010

Yo!

Så jäkla bitter. Stelpa är halt. Fortfarande. Eller tror jag iallafall. Jag tycker att hon markerar på benet men jag kollar väl bara och provocerar fram de eller vad man ska kalla det. Ska hitta någon som kan kolla på benet imorron. Eller idag, senare.
Så vill jag ta ut den här jävla tandställningen! Vill kunna le ordentligt på en bild utan att behöva vara 3m bort så att det inte syns. Visst, jag stör mig inte på den igentligen. Vill bara få bort den så jag kan åka iväg. Hade jag varit kvar här hade den väl kunnat setat i. Aja. Ska ta ett ordentligt snack nästa vecka. Då ska jag stå upp för mig själv!
Sen är jag bitter för att jag var på väg att halka av vägen och jag var livrädd.  Även fast jag körde i nästintill krypfart.
Var ju jätte glad för att det kommer snö för det menas bara att det är närmare jul. Kommer ju iofs försvinna och komma tillbaka osv. Men iallafall.
Förövrigt mina lärjungar kanske ni inte får några julklappar iår. För de är ju tanken som räknas så tankar är gratis. Snål-Julia deluxe.
haha, eller inte. Älskar att ge bort saker i tid och otid. Kan offra maten för en månad och äta snålmat och köpa bra saker :)

Inga kommentarer: