söndag 10 oktober 2010

Bittert

Idag var jag kung av strykning. Jäklar vad jag körde på. Troligtvis lärde jag mig att stryka på riktigt just för att jag förhoppningsvis kommer iväg som au pair till nästa år. Så min faster tog tag i mig och ställde mig vid strykbrädan och 3 av Anders skjortor framför mig och lärde mig. Tror hon förfäxlade mig med någon polska för hon tyckte jag var ett snäpp segare än vad hon var van vid ;)
Så stog och strykte nästan hela förmiddagen/dagen eller så. Hade kul iallafall. Fick se Idol som jag aldrig kollar på heller.
Åkte till Danderyd och livade upp farfar lite. Dock bara dom sista 5 minutrarna men vad gör man inte för att han ska bli glad. En vit lögn här och där skadar aldrig.
Så kom vi till Leksand och skulle titta in i bilen. Går inte att öppna. batteriet dött så centrallåset funkar inte. Till OK och köpte sånadära kablar så pappa fick starta upp den så tog med han hem till Älvdalen.
Jag som ställt in mig på att krypa ner med Elsa och kolla på vampire diaries eller något. Blir här hemma istället.
Typiskt!

Inga kommentarer: