torsdag 14 oktober 2010

Kul

Nu på morronen drömmde jag att jag var en asiat. Nu är det nörden som kommer fram inom mig. På någotsätt skulle jag komma in på Lucky (typ kina restaurang i leksand) för att hämta något. Då skulle jag dricka en dryck från Harry Potter som gör att man "blir" en annan person (hehe, jo jag vet att det heter polyjuice-elixir) och då vart jag en asiat som sprang in och mötte mamman där inne och hon satte mig i arbete att göra bröd. Så jag stog där och rullade deg tills jag upptäckte att jag var min vanliga färg och blond så rusade ut och förbi resterade asiater och till omklädningsrummet där jag började byta och och då kom dom in och frågade vart Foki var. Haha. så jag svarade att hon fick jätte bråttom blabla så undrade jag om jag kunde hjälpa till med något.
Så det slutade att jag fick jobb på Lucky som brödmakerska. Det var ett lätt jobb. Skulle rulla deg och frysa in och sen ta fram och baka på det på måndagsmorronen.

1 kommentar: