fredag 22 oktober 2010

Fredag

Igår hade jag oturen att göra en sak för andra gången i mitt liv.
Jag satte mig på en tallrik med sås på. Ibland kan jag ju lyckas.
Som vanligt åt jag inte mat vid matbordet utan i soffan och kollade på that 70's show som vanligt.
Så på något konstigt sätt ställde jag inte tallriken på stolen brevid utan på golvet. (på stolen tog min väska upp hela platsen, just därför) så jag ställde min praktiskttaget tomma tallrik på golvet istället.
Och jag hade datorn på soffan så när jag bytt om till kläder jag skulle ha att hjälpa Frida att måla i så satte jag mig på golvet och kollade på datorn och tänkte inte på tallriken. Hör bara ett litet splash. Tack, nu har jag brun gegga på linnet. Var ju bara att byta om.
Lyckades även fälla ner ett glas så det gick sönder.
Men de var den enda oturen igår för jag red Stelpa som troligtvis inte haltade! :)

Till that 70's show då. Så gjorde Kelso ett practical joke på hyde och GUD va kul det var.
De satt och åt potatismos och då sa Hyde att han älskar potatismos och Kelso nappar på det och ''Really?!'' och stoppar in potatismos i munnen och sprutar sen ut det på Hydes tallrik.
AS KUL tycker jag. Älskar practical jokes!


Ikväll någongång åker jag förövrigt till Stockholm. Faktiskt inte ett dugg nervös tills på söndag. Helt ärligt :)

Inga kommentarer: