måndag 25 oktober 2010

tjao

Ibland har jag ju så himla kul. Ligger just nu och kollade runt på äckel facebook. Helst av allt vill jag bara lägga ner det. Men som den bekräftelse människa jag är så kan jag inte. För jag gillar att veta vad folk gör. Och det kommande året kommer jag verkligen inte kunna sluta för då tappar jag allt.
Iallafall, söker på en människa, svenskt namn och börjar klicka på dens kompis osv, till slut och det är ganska snabbt så hittar man en gemensam vän. Och jag har ändå inte så himla många vänner där. typ 150 st tror jag.

Annars så har jag lånat en ny mobil. Gick lite segt att skriva på en sådant tagentbord. Ett sånt vanligt med att siffran 2 har bokstäverna abc osv. Min mobil har ju ett vanligt tagentbord som på datorn.
Men visade sig snabbt att jag glömt laddsladden i bilen som är i Älvdalen. Bra. Men fixar det snart. Orkar inte ha en mobil som stänger av sig för jämnan. Men har nog kommit på att det är batteriet som inte sitter på ordentligt. Ska testa med tejp.

Inga kommentarer: