fredag 29 oktober 2010

TGIF

Sitter hos Frida och kollar när hon städar. Jag har dragit mitt strå till stacken. Har bäddat sängen asfint och dammsugit soffan och fönsterbrädan.
Annars har jag varit hos Stelpa och pysslat och ridit som vanligt. Dock var det älgjakt men lyckades ta mig förbi med varken koll på jägare eller älgar. Tänkte om dom såg fel och tog grisen Stelpa som älg. Men jag hade iofs min vit/orangea täckjacka så det hade blivit lite fel.
Så vart det en halvtimmes date med Jakob också.
Sen har jag inte hunnit så mycket mera. Inser att jag är nästintill totalt pank just nu. Can't wait längre.
Annars har jag nog satt datum på mitt liv nu.
Ska lägga in en bild på ett rivsår Stelpa gjorde igår. Men för att göra de måste jag stoppa in mitt mobilminneskort i LG mobilen för att koppla till datorn. Men fixar det ikväll! :)

Inga kommentarer: