onsdag 10 juni 2009

we cry

Såg precis aäsongsavslutningen på Grey's Anatomy.
Så den som inte vill veta vad som hänt ska inte läsa heller.
Varför ska den serien alltid ha sorliga avslut?
Vart jätte glad för Derek och Meredith.
Så ska jag berätta först att de var en anonym kille som blivit överkörd av en buss. Han var i så dåligt skick att man inte såg vem de var. Så försökte han skriva en sak i Merediths hand men hon fattade inte.
Så till slut så lät hon honom vara och skriva i handen. Han skrev 007. Och där brast de på en gång för mig. Tårarna rann på en gång.
De var George.Han skulle värvas in i armen som doktor så de retade honom lite så de kallade honom 007.
Och de verkligen brast.Tårarna bara rann. Han inte riktigt uppfatta vad Meredith gjorde.
Sen i samma veva när Izzie berättade för Alex att hon mindes allt vad han sagt så faller hon ihop (hon har cancer och fick minnesförlust var minut). Och hon dör troligen.
Så träffas Izzie i balklänning(samma som när Danny dog) och GerorgieBoy i arméuniform på Seattle Grace Hospital.
Satt och krama en av mina jätte kuddar och den vart lite blöt.
De var hemskt :(

Sitter och kollar på girls at the playboy mansion. Dom är däremot hur härliga som helst. Gråter aldrig till dom. Härliga tjejer:)

Och imorron ska jag göra mitt Nationella Matte B prov eftersom jag var sjuk förra veckan.
Hoppas på de bästa.
Hade varit roligt om jag skulle gjort de på fredag.
typ:
''Hejdå alla,trevligt sommarlov. Har bara ett prov kvar att göra''
haha. jaa. De provet jag gruvat mig för i 1 år nu. Äntligen är den här.
Så håll tummen imorron Torsdag 08.00
Och alla studenterna slutar imorron också!:)

Idag var de Student Gala. Studentfilmerna var bra. Måste säga teknisternas var upp i toppen.
Men NVs film bakrund var bäst.
Folk ringde in till polisen 10 gånger typ bara för att de trodde att någon skulle råna banken.
Härliga Leksand.

1 kommentar:

Ida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.