måndag 29 juni 2009

måndag

Morgonen startade ovanligt idag.
Jossan ringde och väckte mig.Kl 9.00.
De är ovanligt.Oftast är de jag som ringer och väcker henne. Vart lite förvirrad när jag låg där och sov.
hon sa iaf att jag skulle rida hemifrån kl 10.00.
Visst. Kom iväg 10.05 eller något och red upp i värmen och solen på typ 40 min.
Där väntade jag också på henne 15min eller något
Tog av sadeln och red ner hästarna till bynn. Varmt och skönt. Lite blöt i baken av svett vart man med:P
Men nu går dom där nere. Så när ni åker förbi gamla busstationen så kolla upp så ser ni världens finaste häst och Piraten:)
For sen och badade och solade i Oxberg.
Jag åkte rodde kanot. Jossan flöt på en krokodil och jag och malin tog båtarna och rodde lite här och vart. Jätte trevligt.
Såklart hade jag flytväst! Billig livsförsäkring. :)
Coola jag
Kollar förresten på 40 year old virgin. himla knäpp film de där.hah

Inga kommentarer: